بازخورد درباره این کالا

پد پاکسازی فشرده 12 عددی

0
از 0 رای

0دیدگاه

فروشگاه سیتا کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه سیتاکالا
تومان ۱۲۴,۰۰۰
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

پد پاکسازی فشرده 12 عددی

پد پاکسازی فشرده 12 عددی

پد پاکسازی فشرده 12 عددی برای پاک کردن مواد در لاین فیشیال صورت استفاده می‌شود. و کارایی بسیار عالی دارد. هر بسته دارای 12 عدد پد برای پاک نمودن سطح پوست است. استفاده از این پد خارق العاده کمک به سزایی به حذف سلول های مرده.  و لایه برداری پوست می‌کند. و می‌توان گفت این محصول طرفداران زیادی دارد. پد پاکسازی یکی از مهم‌ ترین محصولات آرایشی به حساب می‌آید. و کاربرد بسیاری دارد. برای کرم پودر، پنکیک زدن، هایلایت و آرایش هایی که بر روی پوست انجام می‌‌شود. استفاده می‌‌شود. یکی از بهترین آن ها پد پاکسازی فشرده می‌باشد. که در سال های اخیر به بازار وارد شده‌اند. و طرفداران بسیار زیادی هم پیدا کرده‌اند. پدهای فشرده ساختار سلولی باز دارند.

زمانی که خیس می شوند. با مقدار اندکی آب پر می‌شوند. و همین امر موجب می‌ شود. تا اسفنج پر حجم شود. و محصولات آرایشی به جای حل شدن. درون آن بر رویش قرار بگیرند. اینگونه هر بار مقدار کمتری از محصول استفاده کنید. این اسفنج ها بی نقص و بدون رد هستند. و می توانید توسط آن انواع پرایمرها، کرم پودر، پودر، رژ گونه، کانتور و کانسیلر را بر روی پوست خود پخش نمایید.

 

ویژگی های پد پاکسازی فشرده 12 عددی

  • نرم و لطیف
  • لایه برداری پوست
  • قابل شست و شو
  • مناسب انواع پوست
  • ضخامت 8 میلی متر

نحوه استفاده از پد فشرده

ابتدا پد را درون کاسه آب می اندازیم و پس از باز شدن ،آماده برای پاک کردن پوست کلاینت می‌باشد.

 

ما در سیتا کالا تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم. تا بتوانیم هر چه بیشتر دو ویژگی کیفیت و هزینه مناسب را برای مشتریان عزیزمان فراهم آوریم. فروشگاه اینترنتی سیتا کالا با ارایه به روزترین محصولات و با گستره ای از کالاهای متنوع از برندهای مطرح بازار سعی بر آن دارد تا کالاها و خدمات خود را به نحو احسن در اختیار کاربران خود قرار دهد. ارسال سریع،کیفیت مطلوب و ضمانت بهترین قیمت سه اصل بنیادینی است که مجموعه سیتا کالا از ابتدا به آن پایبند بوده است. ما همواره خواهان بهترین ها برای مشتریان خود هستیم.

امتیاز کاربران به:

پد پاکسازی فشرده 12 عددی (0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

محصولات مرتبط