بازخورد درباره این کالا

کرم ضدآفتاب آبرسان و تسکین دهنده آلوئه ورا کوزارکس

cosrx
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • برند:cosrx
  • حجم : ۵۰ میل
  • ساخت کشور: کره جنوبی
  • مناسب برای : انواع پوست
فروشگاه سیتا کالا
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه سیتاکالا
تومان ۷۵۰,۰۰۰
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کرم ضدآفتاب آبرسان و تسکین دهنده آلوئه ورا کوزارکس

ضدآفتاب آبرسان و تسکین دهنده آلوئه ورا کوزارکس روی پوست سبک است و احساس سنگینی به صورت شما نمی‌دهد، به طوری که احساس می‌شود فقط یک مرطوب کننده بر روی پوست قرار دارد و هیچگونه رد سفیدی روی پوست باقی نمی‌گذارد.

همچنین، این ضدآفتاب کره‌ای به همان اندازه زود جذب است. ضدآفتاب آبرسان و تسکین دهنده آلوئه ورا کوزارکس از عصاره خالص برگ آلوئه ورا آربورسسنس استفاده کرده هستش. که قدرت تسکین دهندگی و التیام بخشی بسیار بالایی دارد و به طور همزمان پوست را آرام و مرطوب می‌کند.

ضدآفتاب آبرسان و تسکین دهنده آلوئه ورا کوزارکس، با توجه به داشتن خاصیت آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی و محافظت بالایی که این ضدآفتاب در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش دارد (SPF50 و +++PA)، می‌توانید از آن به عنوان یک ضدآفتاب روزانه با کیفیت استفاده کنید و به راحتی از بالاترین سطح فاکتورهای مراقبتی پوست بهره‌مند شوید.

ضدآفتاب کوزارکس به هیچ وجه حس چربی به پوست شما منتقل نمی‌کند و هیچگونه رد سفیدی از خود باقی نمی‌گذارد. همچنین، برای انواع پوست، حتی پوست‌های چرب و مستعد جوش، کاملاً مناسب است.

کرم ضدآفتاب آبرسان و تسکین دهنده آلوئه ورا کوزارکس

روش استفاده کرم ضدآفتاب آبرسان و تسکین دهنده آلوئه ورا کوزارکس:

برای استفاده از ضدآفتاب آبرسان و تسکین دهنده. آلوئه ورا کوزارکس به اندازه قد ۲ انگشت از آن را در تمام صورت پخش کنید و ماساژ دهید.

توضیحات تکمیلی

کرم ضدآفتاب آبرسان و تسکین دهنده آلوئه ورا کوزارکس
برند:

کوزارکس

حجم

50 میل

مناسب برای:

انواع پوست حتی پوست های چرب و مستعد جوش

امتیاز کاربران به:

کرم ضدآفتاب آبرسان و تسکین دهنده آلوئه ورا کوزارکس (0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

محصولات مرتبط